Produkta Brendings kompānijai Skandināvu Virtuves
Katram uzņēmumam ir liels potenciāls, kuru daudzi pat nenojauš! Uzzini, kā mēs palīdzējām mūsu klientam “Skandināvu Virtuves” ar viņu jaunāko projektu…
Produkta Brendinga nozīme pārdošanā
Mūsdienās, kad tehnoloģijas un sociālie mediji ir mūsu ikdienas sastāvdaļa, uzņēmumiem ir svarīgi izcelties un izveidot stabilu atpazīstamību savā nozarē. Produkta brendinga nozīme ir neapšaubāma, jo tas palīdz mērķauditorijai atpazīt un saistīt jūsu zīmolu ar noteiktām vērtībām un emocijām.
Skandināvu Virtuves
Kad “Skandināvu virtuves” pie mums vērsās ar lūgumu izstrādāt brendingu un SEO optimizētu saturu viņu jaunajam virtuves projektam, mēs zinājām, ka tam jābūt kaut kam īpašam. Šis projekts bija daļa no jaunās Pillar dzīvokļu sērijas Mežciema mājas.
Nosaukuma Nozīme
Kā digitālā mārketinga speciālisti, mēs apzināmies, ka nosaukums nav vienkārši vārds. Tas ir uzņēmuma identitātes, vērtību un piedāvājuma izpausme. Kad mēs strādājām pie jaunā modernā virtuves mēbeļu projekta, mēs zinājām, ka nosaukumam ir jāatbilst tam, ko šis projekts piedāvā – mājīgumu, stilu un kvalitāti.
Kāpēc Izvēlējāmies “Muffin”?
Mēs vēlējāmies, lai potenciālie klienti jūt saikni ar šo produktu uzreiz, kad dzird tā nosaukumu. Lēmums krita par labu nosaukumam “Muffin” – vārdam, kas lielākajai daļai cilvēku asociējas ar kaut ko foršu un garšīgu. Šī asociācija ideāli piestāv mājigai mūsdienu virtuvei, kurā tiek gatavoti gardi ēdieni un pulcējas ģimene.
Darbu secība
- Produkta Brendings: Mēs radām nosaukumu “Muffin”. Šis nosaukums ne tikai izsaka siltumu un mājīgumu, bet arī izceļ virtuves mūsdienīgo dizainu un funkcionalitāti.
- SEO Optimizēts Saturs Produktam: Ņemot vērā mērķauditorijas vajadzības un meklēšanas tendences, mēs izveidojām rakstu, atbilstošu SEO kritērijiem, kas palīdzēja potenciālajiem klientiem internetā atrast un iemīlēt šo virtuves dizainu.
- Sociālo Mediju Kampaņas: Uzsākam intensīvu kampaņu sociālajos medijos! Mēs nodrošinājām, ka “Muffin” dizains nonāk pie pareizās auditorijas, radot lielu interesi un diskusijas.
Rezultāts?
Pēc nepilna mēneša “Skandināvu virtuves” saņēma vairāk nekā 10 e-pastus no cilvēkiem, kas izteica vēlmi iegādāties tieši “Muffin” virtuves dizainu:
“Plānoju nomainīt esošo virtuves iekārtu. No jūsu lapas simpatizē: Muffin virtuves stils.”
Anita
Katra veiksmes stāsta aizsākums ir kaut kur paslēpts starp mūsu izvēlēm un radošo domāšanu. Strādājot ar dažādiem klientiem, mēs esam iemācījušies, ka vislielākie panākumi bieži nāk no pacietīga comandas darba. Paldies, ka lasijāt!
Pievienot komentāru